Snelletreff

Nå er fredag den 29. april huket av i kalenderen. Da går turen inn til Oslo og Bristol Hotell. Der vil det samles strikkeglade fra hele landet for å delta på Snelletreff 2011. Det blir både foredrag, salgsboder, god mat og drikke, og sikkert et kakklekor uten like. Jeg gleder meg - og håper å treffe noen av dere andre som også har håndarbeidsblogger. Gleder meg at Arne & Carlos også kommer og holder foredrag for oss.
Hvis du vil lese mer om snelletreffet, så kan du gjøre det her på Trådsnella.


Ønsker dere alle en god søndag!
Hilsen Ulla-Bella

17 kommentarer:

  1. Kjempefin blogg du har. Skal bli kjempehyggelig å treffe andre håndarbeidinteresserte. Skal også på treffet og gleder meg masse :o))

    SvarSlett
  2. Høres veldig artig ut!
    Er bortreist på jobb akkurat dagene rundt da, ellers kunne det jo vært aktuelt å vrdere et treff. Arne og Carlos er jo store!
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  3. Skjønner at du gleder deg på Snelletreff, og Arne og Carlos blir det veldig spennende å høre på :-)

    SvarSlett
  4. Dette visste jeg ikke om! Takk for tips og fortsat god søndag! :)

    SvarSlett
  5. Åååå det høres så koselig og givende ut, og jeg har så lyst til å dra - men det passer dessverre dårlig.... Kan ikke få med seg alt her i livet :-)

    Ha en flott søndag - klem Siv

    SvarSlett
  6. Åååå vad detta låter intressant. Önskar jag bodde i Norge.

    SvarSlett
  7. Kos deg på snelletreff. Kjenner at jeg begynner å få skikkelig strikkedilla. Det er lenge siden sist.
    Ellen :)

    SvarSlett
  8. Så morsomt!!!
    Trist at jeg er i Oslo helga før...

    Kos deg!

    SvarSlett
  9. Jeg er allerede påmeldt og gleder meg veldig. Hehe, blir nok litt av et leven, ja :)

    SvarSlett
  10. Heldige sneller!
    Kos deg på treffet!
    =)Tone Misemor

    SvarSlett
  11. Det høres veldig gøy ut :-)
    Heldig dere som skal dit :-)

    Og TUSEN TAKK , for at du nominerte meg på Håndlaget :-)
    Jeg ble så GLAD og OVERRASKET :-)
    Tusen Takk :-)

    SvarSlett
  12. Bare et skønt træf! :)
    Jeg kan godt forstå, du glæder dig - ligesom til Uldfestivalen i Saltum i maj.

    SvarSlett
  13. Låter riktigt mysigt! :)

    SvarSlett
  14. Blir sikkert kjempekoselig med snelletreff:-) Kyllingen er helt herlig:-)

    SvarSlett
  15. Åååååå, det hadde vært moro, men tror ikke jg har mulighet!!
    Er heller ikke så dreven innen håndarbeid enda :P

    God uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  16. Dit skal jeg også. Tenk en hel dag med strikking og få høre på foredrag i tillegg til å møte mange inspirerende mennesker:-) Ekte husmorferie.

    jeg får ikke linka til bloggen, som er www.strind.no:-)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)