Cupcakes - nåleputer

Cupcakes har inntatt mitt liv. Ikke i form av søte små bakverk, men illusjoner i form av strikkede, sydde og tegnede cupcakes. Inspirasjonen lar ikke vente på seg hvis man googler "cupcakes". USA er full av dem, og de er både søte og fristende.

Her er mine to små nåleputer ferdig. Mønsteret til disse fant jeg her på Spud & Cloë.
Mønsteret er greit å følge, og jeg valgte å bruke garn som babyull og alpakka for å få riktig størrelse. Bomullsgarn vil nok også egne seg til dette.

50 kommentarer:

  1. Ja, Marokko anbefales på det varmeste ;)
    kor artige cupcakes, litt Arne og Carlos inpirert...?

    SvarSlett
  2. Såå søte cupcakes! Ja, de finnes i alle mulige varianter for tiden disse :) Ikke så rart egentlig, for bare man har grunnoppskriften kan man variere i det uendelige, og lage sin egen stil.

    SvarSlett
  3. det er sjovt, og de er rigtig søde :0)

    SvarSlett
  4. Kjempesøte!! Både nyttig og dekorative :)

    Ha ei fortsatt flott helg

    SvarSlett
  5. Så fina cupcakes, och nyttiga dessutom ; )

    SvarSlett
  6. Lekre cup caces! -og så slipper du jo å tenke på alle kaloriene da:)

    Klem og ei fin helg videre ønskes!

    SvarSlett
  7. Hvor er de dog søde, dine cupcakes. Det må jeg vist kigge lidt nærmere på. Tak for inspirationen;O)
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlett
  8. Fantastisk! Oppskriften er allerede lastet ned på min maskin, disse skal jeg prøve meg på også. Så søte og deilige! Mmmmm, kan bare fråtse i disse!
    =)Misemor

    SvarSlett
  9. De var jo bare herlige :o) Takk for linken , jeg legger den i "har lyst til å lage" listen. Ha en flott helg , klem fra Bente.

    SvarSlett
  10. Så søte! Må nesten lage sånn til barnebarna :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  11. Veldig søte nåleputer!! Takk for linken!

    SvarSlett
  12. Å guri! Det var gossine muffins;)

    SvarSlett
  13. Dette tror jeg er de fineste strikke-muffinsene jeg har sett! Akkurat passelig i størrelsen og delikate å se på. Dette (også) fikk du bra til!
    En god helg til deg!

    SvarSlett
  14. Disse er søte og samtidig kalorifattige.....AnneK:-)

    SvarSlett
  15. Så fina och nyttiga cupcakes du gjort.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  16. Så søte de var.veldig kjekt med slike kaker som ikke søler,hehe.klemmer hege

    SvarSlett
  17. De var fine - egentlig en vedlig bra presang....

    SvarSlett
  18. Oj, så söta de är! :-)

    SvarSlett
  19. God ide at bruge "cupcakes" som nålepuder :)

    SvarSlett
  20. Härliga muffins! :) Roligt att hitta hit!

    SvarSlett
  21. Kjempesøte!! Desse trur eg eg må lage og. Kjekke å gi vekk slike med knappenåler vedlagt. ;)

    SvarSlett
  22. Jubii strikkede cupcakes, de er da søde. Tak for linket.
    God søndag

    SvarSlett
  23. Så utrolig søte de var.
    Klem Tone

    SvarSlett
  24. Disse var bare supersøte!
    Jeg har jo ikke noe nålepute for tida, så dette tror jeg må inn på strikkelista - akkurat som om den ikke er lang fra før :-D

    SvarSlett
  25. Hei!
    Så koselig og flott blogg du har !
    La meg til som følger :)
    Masse flott du lager!

    Klem Anita

    SvarSlett
  26. Vilka fina cupcakes!<3
    Du gör så fina saker!<3
    Kram Emmy

    SvarSlett
  27. Fristende cupcakes...de er da ikke til at stå for...

    SvarSlett
  28. De er da lige til at spise.

    SvarSlett
  29. Kjempesøte muffins... :O)
    Digger denne "kake" sorten jeg også!

    ha en fin uke!

    SvarSlett
  30. Takk for hilsen, e så enig... Ja, og d rare i denne landsdelen er at forrige uke var verandaen nesten bar, hadde bare ei lita stripe hard snø igjen!

    SvarSlett
  31. Skikkelig flotte cupcakes:)

    SvarSlett
  32. Så nydelige nålputer i cupcakes ღ aldeles nydelige…. Ønsker deg en fin kveld videre, og takk for titten :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  33. Disse nåleputene er bare helt herlige, også så fint med de knappenålene på ღ

    SvarSlett
  34. Wow- disse var råfine! Tror jeg må prøve meg på dette mønsteret, hvis jeg finner en grei oversettelse da....
    Tusen takk for koselig kommentar på vinvesken min- og det av selveste ullsjefen :))
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  35. Så søte de var, og jeg liker at de faktisk kan brukes til noe :-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  36. Ja du bobler av ideer. Disse ble kjempesøte. Nesten til å spise opp hi hi.
    Så tuppene dine hos Emmeline i dag :))
    Kos kveld
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  37. Søteste nåleputene EVER!! *ler*

    SvarSlett
  38. så herlig. en slik kunne jeg godt tenkt meg...
    nydelig

    det skal være i orden nå med min gi bort. vet ikke hva det var. men .. nå skal det være ok..

    SvarSlett
  39. Har du sett så spreke!! Du vet ikke om oppskriften ligger ute på norsk ett sted? Hva har du fylt de med?

    Malin

    SvarSlett
  40. Har tittet en del på div cupcakes nå jeg også, luer, nåleputer osv osv. Er jo så utrolig mnge flotte oppskrifter at jeg ikek aner hvor jeg skal starte.
    Dine var kjempe flotte :)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)