Ulla-Bella's gåsunger

Vakre våren har også sine ulemper for oss med allergi. Pollensesongen er også i gang, og mens andre drar fine vårblomster inn i huset, må noen av oss nøye seg med grønne vekster. I alle år har jeg erstattet gåsungene med kvister av trollhassel/vrihassel. Men, i år har ble det ikke slik. Nå har vi også gåsunger som pynt til påska. Alle "dottene" er fjernet, og erstattet med små ull-dotter:) Den ble fargerik og fin synes jeg:)

Nå er det tid for en ukes ferie her hos oss, så nå blir det rolig på bloggelandet frem til påsken er over.
Håper dere alle får fine dager, med sol og varme, og opplading av batteriene.


45 kommentarer:

  1. Åh, du er så smart, altså. Dette var kjempefint!
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Så fine "gåsunger" du har, og så smart med tanke på allergi ,-)
    Stilig ble vesten din, kjekt når en får laget det akkurat som en vil. Ha noen fine påskedager!

    SvarSlett
  3. De va kjempefine, sånne sku vi hatt. Hadde tenkt mæ ut for å plukke bjørkeris, men d snødde så skrekkelig....

    SvarSlett
  4. Uha..... det er ikke spor sjovt med allergi. Godt og rigtigt flot med de fine grene i stedet for den "ægte" vare ;o))

    Håber du får en rigtig dejlig ferie med familien og så ser jeg frem til du kommer tilbage på bloggen.

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlett
  5. Disse var skikkelig fine - og søte! =0)

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  6. Så fint og dekorativt! God påske til deg og!
    :)

    SvarSlett
  7. Lurt og fint - det liker jeg!

    SvarSlett
  8. Råsmart og fint!!
    Kos deg masse i påska, klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Den er rigtig fin og dejlig farverig. Rigtig god ide :)

    SvarSlett
  10. Så fine gåsungar. God påske.

    SvarSlett
  11. Rett og slett nydelig og jeg ønsker deg en fin påske. :))

    SvarSlett
  12. Så lurt og fint! :-) Ønsker deg og dine en fin påske!

    SvarSlett
  13. syns dine gåsunger var riktig söte :)

    SvarSlett
  14. Sikken en sød og god idé. Også for os uden allergi. Sådanne nogle grene ville jeg også gerne kunne finde i min have :o)

    God ferie og rigtig god påske.
    Kh Randi ♥

    SvarSlett
  15. God påske med masse kos og glede til deg og dine herfra.
    Knallsøte gåsunger!

    SvarSlett
  16. Så fint det blev med ull-dottene i riset! Fargeglede for alle som ser det. Önsker deg en god påske med sol, kos og samvaer!

    SvarSlett
  17. Det var jättefint med ull i påskriset. :)
    Ha en härlig påskledighet.

    SvarSlett
  18. Jättefint! Björkris är överskattat ;-)

    SvarSlett
  19. Glad påsk! Med ull kan man göra mycket, det bevisar verkligen du! Jättefint ris!

    SvarSlett
  20. Ser verkligen färgglatt och fint ut! Glad Påsk!

    SvarSlett
  21. Morsomt :D

    Ha en flott påskeferie :D

    SvarSlett
  22. Hvor var det en fin ide...jeg vil prøve at lave sådan en gren også! God påske til dig!

    SvarSlett
  23. Så fin og fargerik pynt du har laga!! God Påske ønskes deg:))

    SvarSlett
  24. Og en rigtig god påske til dig. Super fine grene :)

    SvarSlett
  25. Hei hopp!

    Så kreativ du er da - ble jo kjempesøtt det der;)

    Nyt påsken,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  26. Så kul idé! Då kan man ju ha påskris året om!
    /Ann-Britt

    SvarSlett
  27. Oj så söta! Glad påsk till dig också! :)

    SvarSlett
  28. Så flott påsketre du har laget deg, det var jammen en fin ide :) God påske til deg og takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen min :)

    SvarSlett
  29. Åh, det var skikkelig fint altså!! Jeg tok også inn gåsunger, natulige altså, men medlemmer i husstanden ble allergisk, og kvistene måtte ut.. *snufs!
    SÅ denne ideen likte jeg virkelig!!

    God påske:-)
    Ruthe

    SvarSlett
  30. Disse gåsungene er da bare helt skjønne! Smart ide :)
    Ha en riktig god påskeferie!

    SvarSlett
  31. Kreative og skjønne gåsunger! God påske! :)

    SvarSlett
  32. Rigtig god paaske til dig. Saa fint kompromis. Pollensaesonen er nogle gange et rigtigt hell at komme igennem. Lykke til.

    SvarSlett
  33. Riktig søte, og en veldig god idé! Har en kamerat med allergi, og det "går ut over" kona som elsker å pynte med blomster. Sal videreformidle tipset!
    En riktig flott påske til deg!!

    SvarSlett
  34. For en god ide. fargerikt og fint.
    Ønsker deg en god påske.
    Klem Tone

    SvarSlett
  35. Kuleste og mest fargerike gåsunger ever. Lurer på hvilket tre de vokser på. Må på Plantasjen å spørre om det i morgen he he he.
    Kos deg videre

    SvarSlett
  36. Så fint det ble. Har også allergi, og det er ikke alltid lett når man skal pynte til påske. Jeg har kjøpt kunstige kvister jeg tar fram år etter år.Nydelig vest under, og hårbåndet også. Ønsker deg en fin påske

    SvarSlett
  37. Som du altid kan finde på så fine ideer, den er sjov og en fin pynt lige nu. Kan du have en god påske.

    SvarSlett
  38. Sjov og festlig ide. Ønsker dig og dine en rigtig dejlig påske.

    SvarSlett
  39. De her var utrolig søte og NYDELIGE! :)

    Nå prøver jeg å få oversikt over alle som har deltatt på påskenøttene mine. Jeg har lyst å sende en liten hilsen til alle over påske.

    Hvis du sender en e-post med navn og adresse og navn på bloggen din til jorun.roaldseth@gmail.com, så kommer det noe i posten etterhvert.

    Nå har jeg lagt ut det siste bildet i påskenøttene for denne gang.
    Alle som vil er velkommen til å bruke fantasien og dikte brudeparets historie :)

    SvarSlett
  40. Så søde dine små farverige "gåseunger" er.

    Jeg ønsker dig en rigtig god påske:O)

    SvarSlett
  41. Sikke en gvor ser det flot og farverig ud med uldtotterne ;-)
    Rigtig god påske til dig og dine

    SvarSlett
  42. Det var jo skikkelig lurt, og pent var det også! Ja jeg husker at pollesesongen var noe slit... her har jeg ingen allergiproblemer heldigvis.

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)