Festfine glass

Nå har vinglassene pynta seg og er klare for fest. Greit å skille glassene fra hverandre etterhvert som innholdet i flaska blir mindre:)
Jeg har brukt kreoler - som egentlig er det samme som man bruker til ørepynt. Disse er 20 mm, men man kan gjerne bruke 25 mm også.
Siden perlesamlingen er stor har jeg bestemt meg for å lage mange av disse for å ha som gaver. De har 8 forskjellige farger, men det kan selvfølgelig lages mange flere ulike ved å f.eks. bruke anheng med forskjellige motiv.

32 kommentarer:

  1. Skål och tack för en bra idé! :)

    SvarSlett
  2. Når noe kommer inn, må noe annet ut...
    Dessuten er jeg ekspert i å rote bort glasset mitt.
    Perfekte gaver!!

    SvarSlett
  3. Veldig god idé! Flytter stadig rundt på glass i selskap, og da er det jo glimrende med en type merking.
    Takk for kommentar! Hundehviskeren ser datteren min også på. Jeg har sett litt, men mest er i grunnen erfaring fra flere hunder, og mannen min har hatt ansvaret for egen hund siden han var tenåring. En tålmodig sjel;)
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  4. For en kjempeide! Flott og smart, kan ikke bli bedre! Kos dæ;)

    SvarSlett
  5. Dette var jo både kjempelurt og vakkert! Ha en koselig lørdagskveld!

    SvarSlett
  6. Så vakre de var! Og, se det er jo ikke mer som skal til! :-) Flotters! Ønsker deg en fortsatt riktig god helg :-)

    SvarSlett
  7. Så enkelt og samtidig flott og praktisk, spørs om ikke jeg må herme litt neste gang vinglassene skal frem

    SvarSlett
  8. Jättefina!
    Min dotter gjorde några liknande i julas. Mycket praktiskt!
    /Ann-Britt

    SvarSlett
  9. For en flott ide! Søte var de og!!
    God lørdagskveld!
    :)

    SvarSlett
  10. Snaisen ide. Kling kling skål.

    SvarSlett
  11. Det er da smart, jeg har sendt en mail til dig :0)

    SvarSlett
  12. Super god idé. Den skal jeg huske, når gemalen og jeg skal holde sølvbryllup til sommer :o)

    God aften.
    Kh Randi♥

    SvarSlett
  13. Så fine. Jeg har fått slike i gave fra en veninne. Det er så fint å pynte glassene. :))

    SvarSlett
  14. For en utrolig smart ide, dette er vel noe de fleste kunne trengt en festkveld . Da er det bare å huske fargen på pynten , herlig. Ha en flott helg, klem.

    SvarSlett
  15. Skål!! Og tusen takk for koselige kommentarer, det går i søm ,-)

    SvarSlett
  16. Endnu en fantastisk idé fra din hånd.
    Det er da genialt.

    SvarSlett
  17. SKÅL :) Hvor er de fine, søde perler du har brugt. Jeg fik 4 wine-glass-charms i julegave og er vældig glad for dem. Ønsker dig en fin kveld :)

    SvarSlett
  18. Så smart!!!
    Skål!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  19. Super ide og en meget smuk ide. Tak .

    SvarSlett
  20. Skål på dig också och för dina fina glas.
    annika

    SvarSlett
  21. Festa inte för vilt nu bara ;-) Det var en snygg piffning du fick till, lagom mycket markering. Tjusigt!

    SvarSlett
  22. Så smart idé! Også så lekkert i tillegg. Greia blir bare å huske hvilken farge man hadde på sine perler, hihi.

    SvarSlett
  23. Så fin idé, blev ju riktigt fint!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  24. Mina dagar flyr ser jag.. Detta var en supersmart idé när man är flera och det är en låång afton. Då rotar jag alltid bort mitt glas.
    Feltecknat får, det var en god förklaring på haren, söta dom du gjorde, speciellt om man sen tänker på att det är haren (fåret) som lägger påskäggen ut till barnen, det borde ju varit hönan.. Jag har en son som kommer med överraskningar både titt som tätt, det riktigt värmer en mors hjärta när dom tänker på oss.
    Ha en fin söndag :)

    SvarSlett
  25. Det var smart, kjekt å skille glassene fra hverandre !!
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  26. Tak for en god idé. Skaal.

    SvarSlett
  27. Det där blev väl fint med pyntade glas.

    SvarSlett
  28. Nok en gang et kjempelurt tips fra denne kanten :-)

    SvarSlett
  29. Hei.Skål.Nydelige glass.Kjempe fine.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  30. Smartings. Greit når man er mange.
    Klem

    SvarSlett
  31. Dette var jammen lurt! Tror jeg kopierer denne gose ideen jag:-)

    SvarSlett
  32. Kjempelurt! Og lekkert var det også! :)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)