Gi-tilbake-gjettekonkurranse

 
Nå er det tid for en liten gi-bort her på bloggen min. Telleren passerer straks 50 000, og i den anledning ønsker jeg å takke alle følgerene. Det er alltid hyggelig med deres kommentarer, og dessuten er bloggene deres til inspirasjon og glede også. Derfor er denne konkurransen tiltenkt alle dere trofaste følgere.

Konkurransen er som følger:
Gjett hvor mange gram garn Ulla-Bella og Frodo har klart og dytte inn i det store påskeegget. Jeg klarer og lukke egget helt - med litt makt vel og merke. Nøstene er ikke nødvendigvis hele 50g hver.
Dere kan gjette en gang hver, og konkurransen avsluttes kl. 20.00 torsdag 24. mars. De 3 som er nærmest riktig antall gram vinner. Premiene blir garn-gaver!

Lykke til med gjettingen!
Hilsen Ulla-Bella

64 kommentarer:

  1. Så morsomt.
    Jeg tipper ca. 700 g garn
    Nå har jeg aldri hvert helt stødig på sånn beregning så jeg gleder meg til å høre hva det faktisk er.
    Gratulerer med så mange besøkende.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Vad roligt! Och grattis till alla besökarna!
    Jag drar till med en gissning på ca 1000 g. :)

    SvarSlett
  3. men det här var ju underbart roligt och SVÅRT, jag gissar på 1½ kg. . . . Grattis till alla besökarna. . .

    SvarSlett
  4. Gratulere så mye med så mange besøkene, vel fortjent :) Tipper 750 gram :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  5. Tenk så mange besøkende da! Så hærlig! Jeg er med med mitt råtips på 615 gram! Og krysser både fingre og garn!
    =)Tone Misemor

    SvarSlett
  6. Gratulerer med så mange besøk !

    Tipper på 1017 gr !

    Petrineklem

    SvarSlett
  7. Så morsom konkurranse! Nå kom jeg i påskestemning.. Jeg tipper 832 gram. ;)

    SvarSlett
  8. Så morsomt! Jeg gjetter på at det er 630 gram garn i påskeegget. :)

    SvarSlett
  9. Grattis till alla besökare!
    Och jag ser ju på en gång att det är 1183g garn i påskägget!
    /Ann-Britt

    SvarSlett
  10. Morsom konkurranse :) Gratulerer med mange besøk! Eg tippar det er 1210 gram i påskeegget!

    SvarSlett
  11. Så morsom konkurranse! Jeg tipper du har fått plass til 775 gram garn :)

    Gratulerer med besøkstallet!

    SvarSlett
  12. Heisann, jeg tror det er 1147 gram i egget :)

    SvarSlett
  13. Så hyggelig!
    Jeg tipper 1200 gram garn i egget!

    SvarSlett
  14. Eg tippar 560 gram. Gratulera med jubileum.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med det høye besøkstallet!
    Så morsom konkurranse du har laget :) Jeg tipper at du og Frodo har 789 gram i påskeegget.

    SvarSlett
  16. Oj...jeg er ikke helt stødig i gram når det kommer til garn...men jeg tipper 667gram...så får det briste eller bære...*smiler*..

    Du har en fin blogg som jeg gjerne besøker! :O)

    SvarSlett
  17. Ups den var straks værre.....men Frodo har hvisket i mit øre at han tror der er 470g garn i påskeægget :)

    Tillykke med mange besøgende , det er jo altid hyggeligt at besøge din side.

    kh Jane

    SvarSlett
  18. Artig:O) 1175 gram er min gjetting:O)

    SvarSlett
  19. Det er 820 gram garn i egget. Tror jeg;-)

    SvarSlett
  20. Så morsomt! Jeg tror det er 489 gr i påskeegget. :)

    SvarSlett
  21. 470 gr är ju tagit så jag säger 477 gram då. Hoppas på turen :)

    SvarSlett
  22. Oj, jag brukar vara så dålig på såna här gissningar :-S men jag får ju försöka! Kul tävling! Jag gissar på 975 gram. Ska bli spännande att få veta svaret sen!

    SvarSlett
  23. Artig konkurranse, jeg gjetter 878 gram :-)

    SvarSlett
  24. Mit gæt er 580 gram. Tillykke med de mange besøg ;-)

    SvarSlett
  25. Artig konkurranse :) Jeg gjetter på 875 gram!
    Gratulerer med så mange besøk :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer med så mange besøkende, og så festlig konkurranse du har, så dette må jeg være med på.
    Jeg tipper 650 gr. Kos deg videre i det kreative hjørnet....
    klem Cille

    SvarSlett
  27. Knallmoro gibort ja. Jeg blir med snart.
    Må finne på noe morsom lotteri jeg også snart.

    SvarSlett
  28. Ooo! Det var et fullt egg!
    1385 g må det sikkert være :) siden Frodo har vært med :-)

    SvarSlett
  29. Så fint billede af dig og Frodo :)
    Jeg gætter på 585 gram.
    Vh Louise

    SvarSlett
  30. Så gøy! Fra denne kanten tipper jeg 1632 gram :-D

    SvarSlett
  31. jeg tipper på 1021 gram :))

    SvarSlett
  32. Jeg tror du har klart å presse inn 850 gr. Er jeg for beskjeden mon tro?
    KLem

    SvarSlett
  33. Jeg tror du har proppet 1150 g i ægget...Frodo har vel hjulpet?

    SvarSlett
  34. Oi, så spennende! Jeg tipper 1020 gram garn.

    SvarSlett
  35. Jag gissar på 1100 gram! Spännande!
    Kram!

    SvarSlett
  36. Sikke dog en god idé. Jeg tipper paa 947g.

    SvarSlett
  37. Så gøy! Jeg tipper 1350 gram.

    God helg og klem til deg

    SvarSlett
  38. Så gøy. Jeg tippet 47 nøster. Når jeg jeg må gjøre det om tenker jeg noe slikt som 2040 gr.
    dette høres jo mye ut i forhold til det de andre har sagt, men dette er bare moro. :))

    SvarSlett
  39. Hei.Jeg tipper 800 gr.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  40. Så artig å gjøre det på denne måten :-) Jeg tipper det er 850 g jeg :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  41. Men vad svårt.
    Jag gissar 758 gram garn.

    Hoppas att du får en riktigt trevlig helg

    Hälsningar/Gunilla

    SvarSlett
  42. Grattis till 50 000 visiter. Fantastiskt! Jag gissar på 1475 gram.

    SvarSlett
  43. Det var litt av et høyt besøkstall. Morsomt med slike konkuranser og jeg er gjerne med. Gjetter på 695 gram.

    SvarSlett
  44. Så gøy! =0)
    987g tipper jeg!

    Ha en strålende helg!

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  45. Jeg håper jeg kan være med også selv om jeg er ny her :o), og tipper på 1025g garn i påskeegget. Ha en strålende lørdag!

    SvarSlett
  46. Å - den var vannskelig :-)
    Tipper minst 20 nøster :-)
    men må vel gjøre det om til ett tall :-)
    og finne ett tall som ingen andre har ;-)
    ca 1500gram ?

    SvarSlett
  47. Sjov lille leg. Jeg gætte på 925 g.

    SvarSlett
  48. Hurra for deg. Jeg tipper 763g.
    Klem klem

    SvarSlett
  49. Vilken kul tävling! Jag gissar att det är 678 gram garn i ägget.

    SvarSlett
  50. Sikken fint påskeæg, jeg vil tippe på 430 gr.
    Og tillykke med de 50.000

    SvarSlett
  51. tipper 750 gram :D

    SvarSlett
  52. Grattis till alla dina besökare. Jag vill också vara med och försöka vinna hos dej. Jag gissar på 987 gram.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  53. Kul tävling! :)
    Jag tror du har fått in 833 gram.

    SvarSlett
  54. Det var påskeegget sitt det XD Tipper på at det er 734g :)

    SvarSlett
  55. 372 gram er mitt stalltips :)

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  56. Gratulerer med så mange besøkende.

    Kan det være 732g?

    SvarSlett
  57. Så moro med gjettekonkurranser :o) Jeg gjetter på at der er 615g i påskeegget.

    SvarSlett
  58. Åååå, så morsomt:-)
    Jeg gjetter du har 620 gram garn inni der:-))))

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)