Hoder i fleng


Endelig har jeg fått kjøpt de etterlengtede isoporhodene. Luene kommer mye bedre til sin rett når de står utstillt slik. Vi er så heldige å ha fått SuperSellers i byen. For de som ikke bor i nærheten av en så kan man også bestille her:http://www.supersellers.no/


Denne barneluen burde få ett barnehode. Det bør jeg også kjøpe. For ikke og snakke om guttehode til de tøffe pannebåndene.
Nå er det bare å sette i gang og strikke alle de fine luene jeg så lenge har drømt om. Skal forresten hekle  noen også, med en liten blomst på siden. Fine prosjekter for å få brukt opp restegarn.


Baskerluene er en sikker slager som alltid selger godt. Når man skal selge på messer er det hyggelig å kunne tilby noe for enhver smak, for det er faktisk både gamle og unge som kommer for å titte.

14 kommentarer:

  1. Jeg ser du har prøvd deg under her...dette tror jeg ikke er bnoe for meg:D

    Takk for tips om luehode, et slikt skulle jeg selv ha hatt, og her var det mange flotte luer!!

    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Skikkelig flotte luer du har laga!! Kjekt med slike isoporhoder, kansje eg skulle hatt eit slikt...

    SvarSlett
  3. Kjekt med hoder :-) Jeg kjøpte meg nettopp et glasshode - bestilte fra Supersellers. Genialt!

    SvarSlett
  4. Det var skikkelig gøy å gå i show-rommet her i byen og titte på alt det fine de har :) Blir nok fler besøk der.

    SvarSlett
  5. Flotte luer, nydelig presentert. Her driver jeg å blåser opp ballonger, later som det er hoder. Blir ikke det samme, nei.

    Lurer på hvor "her i byen" er, for det er ikke det som jeg kaller "her i byen":) Er det langt fra Stavanger mon tro? Kanskje det er like greit å bruke netthandel?

    SvarSlett
  6. Så mange fine luer:) Ha en riktig fin dag.

    SvarSlett
  7. Så flotte luer og du har rett i at de tar seg bedre ut på slike utstillingshoder. Det blir ikke helt det samme å bruke et kålhode.
    Når de blir stilt ut slik får jeg også lyst til å strikke luer.
    Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  8. Så flotte luer du har strikket. Og hodene du har kjøpt var stilige.

    SvarSlett
  9. Liv: Her i byen er i Moss. Blir en litt lang kjøretur fra Stavanger det vel. Kanskje det står om flere utsaltssteder på hjemmesiden til SuperSellers?

    SvarSlett
  10. Her var det mange flotte luer.
    Kjekke å ha, desse isoporhodene, har fått tak i eit sjølv, det fekk eg kjøpr av ein klebutikk her i nærleiken.
    Takk for link til SuperSellers, mykje artig å finne der.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  11. Lekre luer!
    Har en utfordring til deg i bloggen min :-)

    SvarSlett
  12. Så mange flotte luer og hoder.
    skulle visst hatt et slikt.
    Ha en flott dag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  13. Så stilige basker luer du har laget.Jeg lurer på hvilket garn,pinner og evt.om det finnes et mønster på de?

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)