Vertinnegaver


Med litt koselig papir, bånd, blonder og fyrstikkesker kan man lage de koseligste vertinnegaver. Jeg bruker tosidig scrapbooking-tape til å feste både papir og blonder. Blondene var opprinnelig hvite, men fikk en omgang i en blanding av kaffe og te-vann. Motivene kan man finne på gamle postkort, eller så er det flere steder på internett hvor man kan laste ned bilder gratis. Disse fyrstikkeskene er koselige å gi bort sammen med stearinslys. De skal jeg pynte en annen dag, og jeg gleder meg alt. Dette er skikkelig kosearbeid.

11 kommentarer:

  1. Dette har jeg selv tenkt på mang en gang, men aldri satt i gang...har til og med kjøpt fyrstikkeskene:D
    De ble kjempefine, og smart å farge de hvite båndene her i te og kaffe!!
    Ha en god dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fint du lager og en god ide!
    Jeg strikker på sjalet du la ut oppskrift på, men måtte rekke opp alt sammen fordi jeg hadde øket på begge sider. Nå er jeg begynt på nytt. ha en fin dag. :))

    SvarSlett
  3. De eskene var utrolig flotte.
    Takk for ideen.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Så hyggelig ide! De ble jo kjempefine! Jeg liker også å ta med meg en liten hjememlaget gave når jeg skal bort, og dette er jo supert å kombinere med noen flotte lys eller servietter. Dette må jeg prøve :-)

    SvarSlett
  5. Otroligt söta! Vilken bra idé. :-)

    SvarSlett
  6. Nydelege!! Tusen takk for ideen!!

    SvarSlett
  7. så fina de är och vilken trevlig blogg du har, hit kommer jag fler ggr.

    SvarSlett
  8. Så utrolig søde de er :-)

    SvarSlett
  9. Oj så söta de är,bra ide.
    Kram!

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)