Inspirasjon



Kunstutstillinger er en fryd. Man vet aldri hva som venter av inntrykk og ideér. Denne sykkelen rommer en hel åker av mynte. Eieren pleide visst og koke en kopp myntete iblant:)




Denne lille broen oppdaget jeg på en campingplass i Sverige. Den vitner om en kreativ beboer som vil gå tørrskodd fra campingen og ned mot stranda:)


Kunstneren bak denne broen er samme person som har laget sykkelen øverst. Morsom liten sak som gjør at besøkende slipper å bli våte på beina:)


Det gjelder å våge å være seg selv. Enten man liker det enkle eller det fargesterke eller iøyenfallende.
Vi er på en måte kunstnere alle sammen - når vi skaper noe med pinner og garn, eller hva det måtte være vi bruker av hjelpemidler:)



12 kommentarer:

  1. Kreative påhit....cyklen er da både nytænkende og ret anvendelig :))))

    SvarSlett
  2. Fine og personlige ting er göy å få se.Bare fantasien setter grenser.Disse tingene lyser opp tilvaerelsen,synes jeg.
    Maria

    SvarSlett
  3. Hei.Ja mye forskjelig kunst man kan se.Nydelig sykkel.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Inspiration e fint :-) jag har hela trädgården full med mynta, det e nästan som ogräs! Men trevligt sådant

    SvarSlett
  5. Syns det er fint at du minner oss på at vi er kunstnere vi også, det er lett å glemme - men vi skaper jo hele tiden :-)

    Takk skal du ha og klem fra Siv

    SvarSlett
  6. Kjekt med inspirasjon, likte den sykkelen spesielt godt.
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Jag tyckte mycket om det sista du skrev. Så rätt!

    SvarSlett
  8. Morsomme saker :) Spesielt brua med drivved synes jeg var flott!
    Ser at du skal plantefarge garn. Du må bare spørre meg hvis det er noe du lurer på. Det er ikke sikkert jeg kan svare, for jeg er jo så ny i det gamet, men jeg deler så gjerne de erfaringene jeg har gjort meg så langt.Det er jo så innmari gøy!!!
    Ha en super dag!

    SvarSlett
  9. Hei igjen!
    Du kan veldge om du vil beise garnet først eller ta det sammen med faginga. Vi er av det utålmodige slaget, så vi ghar stort sett beisa samtidig m fargen. Da tar vi i beis f.eks alun (ca. 15 gr. til 100 gram garn) etter at fargebadet er filtrert. Hvis du har en mailadresse kan du gi meg den hvis du har flere spørsmål, så slipper vi å ta det under kommentarer :)

    SvarSlett
  10. Håller med dig, konstutställningar och även hantverk är jätteintressant. Har just varit på Nolia i Piteå men konst,hantverk och trädgård drar nog mig mest.

    SvarSlett
  11. Skikkelig inspirerende å se hva andre lager uansett om det er kunst eller håndverk som er resultatet;)
    Flott at du ble med på giborten min;)
    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)