Håndfarget filt

Noen ganger er det enkleste å bestille ferdige produkter. Alle som tover vet jo hvor lang tid det tar å lage en filt. Disse håndfargede filtene er fra 21st century yarns i England. De er så vakre, og jeg gleder meg til å lage noe av dem, selv om det er litt vanskelig å klippe i så vakre ting. Men, jeg tror englene blir fine - for det er det de skal brukes til.

Må vise frem den flotte keramikksoppen jeg fant på Fårefestivalen i Gol. Den er perfekt sammen med lyngen, og tåler kulden som kommer.
Fortsatt god helg!

25 kommentarer:

  1. For noen nydelige farger på den filten, kan godt forstå at du syntes det er vanskelig å klippe i den !
    Den soppen var jo kjempefin, fin farge som passer til alle blomster :)
    Ha en forsatt fin helg, klem.

    SvarSlett
  2. Hvor er svampen, flot :-)
    Filtet er i smukke farve glæder mig til ,at se englene.
    Dejlig weekend
    Majbritt

    SvarSlett
  3. hvor er det noget smukt filt. Spændende at se hvad du får ud af det.
    Svampen er utrolig smuk.

    SvarSlett
  4. Flott filt og tøff sopp!
    Jeg får ikke sendt mail til deg.
    Moren min har strikket 30 prematurluer, skulle hatt adressen din.
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  5. Skal bli spennende å se resultatet av disse flotte filtlappene. Nydelige farger.

    SvarSlett
  6. Skønne farver den filt er - glæder mig til at se hvad du får ud af det :)

    Sikke en fin paddehat- det pynter med lidt nu det blir koldt

    SvarSlett
  7. Så vakre filter! Vet ikke om jeg hadde greid å klippe i dem.
    Soppen var kul!
    Kos dere så masse :)

    SvarSlett
  8. Så vakker filt. Blir spennande å sjå kva du lagar av den :) God helg :)

    SvarSlett
  9. Jeg blir bare mer og mer imponert over deg! :) Nydelige filt !

    SvarSlett
  10. Meget smuk keramik-svamp. Jeg er spændt på at se dine engle i det smukt farvet filt :)

    SvarSlett
  11. Hvor er det fint det håndfarvede filt...det bliver fint til engle... god lørdag til dig!

    SvarSlett
  12. Ja visst måste det bli vackra änglar av den filten. Det lönar sig inte alltid att jobba för hand med allt. Ibland måste man bara få ta till lite halvfabrikat. En skön lördagkväll till dig.

    SvarSlett
  13. Så utrolig flotte farger det var på den filten!
    Kjempe stilig sopp:)

    SvarSlett
  14. Så herlige farger på filten!
    Gleder meg til å se hva du kreativiteter du fikser ut av de =)

    SvarSlett
  15. Nydelig filt du har kjøpt. Kjenner godt til det hvor vanskelig det kan være å sette saksen i et vakkert materiale. Som regel blir resultatet desto flott. :)

    Kjempekoselig sopp du hadde fått tak i. Innbiller meg at du har mye koselig rundt om kring i hagen og huset ditt.

    SvarSlett
  16. Flott sopp! Pynter opp og varer. Neste bok i Hobbyklubben er et bok med filt og søm. Gleder meg til å få den, og gleder meg også til å se dine kommende filtengler!

    SvarSlett
  17. Hei.Regner med at det kommer noe fint ut av de filtbitene.Kan jo sy sitteunderlag har jeg sett.Har noen biter liggene jeg å men får se senere om det blir noe ut av dem.Nydelige farger på dine.Kjempe nydelig sopp.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  18. Så nydelige filt du har kjøpt. Jeg kjenner meg godt igjen. Det er enkelt å bruke penger på fine ting, men det er vanskelig å bruke av det. klippe osv. gleder meg til å se ferdig prosjekt. :))

    SvarSlett
  19. Nydelig ullfilt. Gleder meg til å se engler.
    Ellen :)

    SvarSlett
  20. Det bliver sandelig nogle laekre engle.
    God idé med lyng, tror jeg vil saette det paa altanen i aar.

    SvarSlett
  21. Filtengler høres fint ut. Gleder meg til å se dem :)

    SvarSlett
  22. Aha! Gresskar = pumpa! Då har man lärt sig nåt nytt! :)

    Jättesnygg filt förresten. :)

    SvarSlett
  23. Så fine filter :-) Gleder meg til å se englene du har planlagt :-D

    Ha det fint - klem Siv

    SvarSlett
  24. De filtene var super flotte.
    Gldeder meg til å se hva du har planlagt.
    Tøff sopp.
    Ønsker deg en super uke
    Klem Tone

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)