Hekle til hobbyrommet

Hei. Som du ser så har jeg hatt litt vårrengjøring på bloggen. Det er koselig å bruke litt friske farger nå på denne årstiden synes jeg.

Med det samme vil jeg dele oppskrifter eller hekle/strikke-tips med dere hver lørdag. Hvis du ønsker å få påminnelse om dette, så kan du bl.a. følge bloggen på facebook.

DENNE FØRSTE LØRDAGEN I MARS KAN JEG FRISTE  MED EN PRAKTISK OG ENKEL HEKLEOPPSKRIFT TIL HOBBYROMMET!

http://www.kaspaikka.fi/virkkaus/store-potti/index.html

Selv om en oppskrift er på finsk er det en enkel sak med google oversetter.




10 kommentarer:

  1. Kjempesmart ide. greit til å kvitte seg med restegarn også.
    Klem og god helg

    SvarSlett
  2. Den var vel fin :) Kommer nok til å må kjøpe meg en blomsterpotte nå ! Må jo prøves, men jeg har tenkt å bruke den til blyanter da :)
    Ha en forsatt fin dag :)

    SvarSlett
  3. Bloggen ble veldig fin etter vårrengjøringen!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempesmart og fin idé:)

    SvarSlett
  5. Tak for opskrifttips...Jeg har strikket en vest i som den du bragte for nogen indlæg siden...den er mægtig!
    Glædeligt forår til dig!

    SvarSlett
  6. Sikke en sjov og god ide. Den kan vel også bruges til afskårne blomster.

    SvarSlett
  7. Det var ei artig oppskrift :) Takk for tipset og god helg.

    SvarSlett
  8. Så smart ide. Takk for at du legger det ut. Ha en fin kveld

    SvarSlett
  9. Åh tussilago! här är det snöstorm ute, men kan riktigt känna doften av vårblommor när jag ser din bild.

    SvarSlett
  10. Frisk og fin header! :) Takk for tips til artig oppskrift!

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)