Påskeinspirasjon

Nå har jeg samlet noen små påskeprosjekter med linker til oppskriften. Det er jo så mye fint å velge mellom, så ofte må noen av ideéne spares til senere bruk.
Først ut er Little Hen Lace som er en koselig liten bord som kan brukes til å pynte både garndiner og duker.

Eller hva med en flott påskevesken Cluck-Clutch - noe helt utenom det vanlige?

Påsken innbyr kanskje til lek, og da kan man ha en Bunny Bowling på lur!


Selv har jeg ikke tid til å lage så mye påsketing i år. Grunnen er jo hyggelig da - jeg har blitt invitert til å være med på en Blog Tour. Det vil si at en bok skal presenteres på blogger rundt om i verden, og om ikke så lenge skal den hit.
Give Away blir det også - og du kan vinne den fine boken.

31 kommentarer:

  1. Takk for påsketipsene.
    Gleder meg til å høre mer om hva det er du skal drive med fremover, spennende.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så skjønn høneblonde, måtte lagre bildet i idèmappa mi:)
    Og så spennende med Blog-tour, det har jeg aldri hørt om før,
    jeg følger spent med!
    Beate

    SvarSlett
  3. Jeg fandt lige i aftes den skønne hønsebort på pinterest:-)

    SvarSlett
  4. koselig med litt påskeideer. lykke til med blog tour. :))

    SvarSlett
  5. Fine fine ting - her monteres (det er skummelt!!) det Mariusgenser - og før det er i havn er det ikke lov å finne på noe morsomt å lage:):) Blir spennende å se hva det bokprosjektet handler om....:) Klem

    SvarSlett
  6. Tak for link. Jeg må vist se nærmere på den hønsebort. Det bliver spændende at se hvad Blog Tour går ud på.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  7. Bunny-bowling fikk jeg lyst til å prøve meg på. De var jo bare helt knall! :)
    Lykke til med blogg-tour. Det har jeg aldri hørt om før. Spennende.
    Ellen :)

    SvarSlett
  8. Påskeharene dine var kjempesøte! Nesten så jeg er fristet til å kopiere dem. Nå har vi aldri pyntet noe serlig til påske, sikkert mye fordi vi ofte har vært borte.

    Blog -Tour hørtes spennende ut. Følger med for mer informasjon.

    SvarSlett
    Svar
    1. Påskeharene ligger tilgjengelig på nettet, og kan selvfølgelig brukes til privatbruk:) Det er ikke jeg som har laget dem, men det håper jeg å få tid til siden:)

      Slett
  9. Så flott med litt påskeinspirasjon! :-)

    SvarSlett
  10. Så morsomme påsketips! Tenk så morsomt det hadde vært med kaninbowling:D Hekleborden var stilig også!

    SvarSlett
  11. Härligt! Älskar verkligen påsk och suuuuger i mig all inspiration :)

    SvarSlett
  12. Little lace hen - super, jeg har aldrig set noget som dem før!!!

    Glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlett
  13. Bunny bowling, hihi! Veldig søte, kunne funket som kosedyr og!

    SvarSlett
  14. Kjempeartige idéer;) Likte veldig godt den hekleborden;)

    SvarSlett
  15. Sjov bowlinge idé. Den taske ser sjov ud.

    SvarSlett
  16. Så spennende med Blog tour!!
    Her blir det ikke påskepynt, aldri vært noe på det av en eller annen grunn;)
    Nyt vårlufta, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  17. Bowling kaninerne er jeg da helt vild med...tak for inspiration. Held og lykke med touren!

    SvarSlett
  18. Så fine ting du har laget ! Har koset meg igjennom bloggen din idag, for det er ikke så ofte jeg har tid til det om dagen! Mye fint du lager :)
    Ha en forsatt fin uke, klem.

    SvarSlett
  19. Så flotte påsketips. Er litt påskeprosjekter på gang her også, men ikke veldig mage siden vi er litt oppslukt av oppussing. Men litt blir det jo :)

    SvarSlett
  20. Tak for de dejlige ting du viser til påskeprosjekter,Bowling kaninerne er jeg helt vild med.

    SvarSlett
  21. Heldige deg som skal på Blog Tour...det blir sikkert spennende!
    Den hane-borden var morsom...men påskepynt blir som regel bortprioritert innenfor håndarbeid.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  22. Ååå, masse søte påsketing!! :) Gleder meg til påske :)

    Grattis med Blog tour :) Det blir nok morsomt :)

    Ha en strålende solfyllt uke :)

    Klem :)

    SvarSlett
  23. Hvor er høne-borten bare så fin. Påsken er en hyggelig tid.

    SvarSlett
  24. Ha ha, little hen lace var ju för söt! :)

    SvarSlett
  25. Bunny bowling, hehe, kjempesøtt :-)
    Så spennende med book tour! Og alltid gøy med giveaway :-)

    SvarSlett
  26. Fine ideer til påske. Det lyder spændende med Blog Tour:)

    SvarSlett
  27. Synes du har rukket mye påskesaker allerede jeg. Flott bowlingsett. Det kan hende jeg kopierer den ja. =)
    God helg. Klem =)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)