Vårens veske

Noen ganger er det vanskelig å bestemme seg for hvilket mønster man skal velge. Jeg vil lage en veske - og den skal være enkel, heklet eller strikket spiller egentlig ingen rolle. Men, den må ha gode og lange håndtak, slik at den er enkel å slenge over skulderen.. Nå har jeg landet på disse 3 oppskriftene, men hvem skal jeg velge tro?

Oppskrift på veske nr. 1 : Sundance Beach Bag

Oppskrift på veske nr. 2 : Not a Sandy Bottom

Oppskrift på veske nr. 3: Summer Crochet Bag - (diagramoppskrift)

Dette er den heklede strrandvesken fra i fjor. Velbrukt men like fin, - men man får aldri for mange vesker.

5 kommentarer:

  1. Vesker er alltid kjekt å ha.
    Jeg likte best Not A Sandy Bottom. Den fikk meg virkelig til å lengte etter sommeren. Og alltid praktisk når du bare kan riste litt på vesken, så faller sanden ut :-)
    Spent på hva du velger.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker å lage vesker! Den heklede syntes jeg at så penest ut, men Not a Sandy Bottom så mer praktisk ut for å ha med på stranda :) Så det kommer vel helt ann på hva den skal brukes til!
    Ha en fortsatt fin helg :)
    klem

    SvarSlett
  3. Du må da bare lave en af hver - de er jo så skønne hver for sig :)

    SvarSlett
  4. Hi hi - nei, man kan aldri få for mange vesker :-) Jeg likte den siste best jeg - blir spennende å se hva du ender meg :-))

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  5. De var fina alla tre, eller alla fyra för förra årets var också fin. Det är ett trevligt "bekymmer" att välja mellan olika vackra mönster...

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)