Doodling

Det er utrolig hvor mange flotte mønster vi omgir oss med til daglig. Naturen er full av dem. Disse spiralene er stemplet ved bruk av en sellerirot.

Den kan riktignok ikke oppbevares i lang tid, men gir et annerledes og fint trykk der og da.
På You Tube har jeg funnet en rekke videoer som gir mye inspirasjon å se på. Dette er en av dem !


Grunnen til at jeg er så opptatt av former og mønster for tiden er at jeg skal gå på et kurs i Doodling. Der skal krusedullene settes i system. Vinteren er en perfekt kurstid, og allerede har jeg lært grunnleggende Mandala-tegning og Art Jounaling-innføring. Det er fint å ha litt avveksling fra strikkingen en gang i mellom :)



14 kommentarer:

  1. Så artig! Skulle bare hatt mere tid.

    SvarSlett
  2. Det var utrolig spennende, og jeg ble helt betatt av den videosnutten. Må visst se alle sammen:)

    Lykke til med krusedullene:)

    SvarSlett
  3. Det hørtes skikkelig spennende ut. Lykke til
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Stilig. Agder naturmuseum har ei forklaring på hvorda du kan trykke en fisk, det er kjempegøy, anbefales, klarer ikke legge inn lenken.

    SvarSlett
  5. Hei!! Artig med trykk!! Og så morsomt å gå på kurs for og lære noe helt annet...... Jeg tror jeg vet hva det er:-) AnneK:-)

    SvarSlett
  6. Så artige trykk. Høres ut som morsomme kurs du skal gå på utover våren. Har vurdert å melde meg på et tegne-kurs..., men har DESSVERRE igjen havnet i en jobb hvor jeg må reise en del igjen. Redd jeg derfor kommer til å gåglipp av flere kurskvelder.

    SvarSlett
  7. Hvor fint et tryk...endelig noget fornuftigt at bruge selleri til... smukke farver du har brugt.God dag til dig!

    SvarSlett
  8. Tittet på filmen, kjempegøy. Har jo egentlig alltid skriblet litt her og der. Det var gøy og se det tatt litt videre. Kos deg på kurset :)

    SvarSlett
  9. Härligt när man kan hitta inspiration och material i naturen :-)

    SvarSlett
  10. Vilka intressanta idéer. Bara tiden kunde räcka att pröva allt som verkar så intressant. Ha en bra dag.

    SvarSlett
  11. Så vakkert rosemønster det blir når du stempler med roten av en selleribunt!
    Drodling er gøy! Gleder meg til kurs :)

    SvarSlett
  12. Så mycket fina idéer du har.

    SvarSlett
  13. Meget fint selleri-mønster. Jeg kan lige se det på en nederdel!

    SvarSlett
  14. Rigtig flotte mønster og fine farver.

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)