T-shirt = skjerf

Når matfar jobber overtid står hans t-shirts i fare. Jeg våget å ta en lengst bak i klesskapet, og håper han ikke merker at den er borte. Hvis han bemerker at jeg har et fint skjerf så skal jeg vurdere om det skal røpes:)
Tutorialen til dette skjerfet fant jeg her på Studio5. Først finner man altså en t-shirt i str. XL (hvis du ikke vil låne en av husbonden kan du sikkert finne en fin på loppemarked). Jeg valgte en med motiv for å få litt fargespill i skjerfet.
Da er det bare å klippe etter anvisningen på videoen. Jeg har i tillegg funnet frem noen gamle blonder.
Ønsker alle en fortsatt fin uke!


30 kommentarer:

  1. Ha, ha det var en god idé! Mannen min har en grusom t-skjorte, men den kunne kanskje få et nytt liv som skjerf, ja :)

    SvarSlett
  2. Artig måte å ha gjennbruk at t-shirts :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeide dette må prøves :)

    SvarSlett
  4. Mon han opdager det ??? ;-))))
    Meget fint tørklæde og sikke en god idé. Blonden er super fin og passer rigtig godt.

    Knus Majbrit:)

    SvarSlett
  5. Så stilig det ble. Blir moro å se om matfar merker noe.
    Fortsatt god ettermiddag
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Det ble jo et kjempestilig skjerf! Likte at det var trykk på! Tøft!

    SvarSlett
  7. T-shirt genbrug er godt...jeg har en stak liggende...tror vist jeg skal have mig et nyt tørklæde...God dag til dig!

    SvarSlett
  8. God ide - så behøver vi bruge alle de gamle t- shits til pudseklude :)

    SvarSlett
  9. Så utrolig smart :O) Må jeg prøve på jeg også, takk for tipset :)
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  10. Skikkelig stilig sjal du har laga her:))

    SvarSlett
  11. He he, hvor sjovt, spændende om han opdager at du har været inde i hans skab.
    God ide og fedt tørklæde

    Stine:)

    SvarSlett
  12. Så stilig och smart, fint med den blonden. Men jag tror inte du ska säga vad det är, är han som regeringen här hemma så förstår han bara inte varför det måtte bli just hans favorit t-shirt som blev använd. Ser liksom inte det romantiska i det hela, du får ju en bit av han nära hjärtat, som värmer hela tiden :)

    SvarSlett
  13. Takk for tipset, dette var jammen kult :-)

    SvarSlett
  14. Morsom ide!! Du er god til å finne dem!! AnneK:-)

    SvarSlett
  15. Tøft! Jeg har mange t-skjorter liggende, så kanskje jeg skal prøve meg :)

    SvarSlett
  16. For en fantastisk god idé! Takk for link til videoen.
    Ditt skjerf ble skikkelig tøft. Vet ikke om det er lurt å fortelle matfar hva det er laget av :)

    SvarSlett
  17. Så stilig :-) Om han blir sur for at du har tatt skjorta hans, så får du bare la han få skjerfet da vettu ;-)

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  18. Så smart. T-skjorte stoff er jo akkurat passe tynt og mykt til skjerf. Må prøves. En gang.
    Ellen :)

    SvarSlett
  19. Lekkert! Og fin gjenbruk! Kanskje en julegaveide?? ha en fin og kreativ fredag :) Klem

    SvarSlett
  20. Vilken rolig idé! Och snyggt blev det.

    SvarSlett
  21. Så utrolig stilig og oppfinnsomt! :)

    Ha en suuper første advent:)

    SvarSlett
  22. Tror du skal se forbi min blog;O)

    SvarSlett
  23. Låner det øverste bildet her også jeg, hvis det er ok? :)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)