En hund etter ull

De som har fulgt bloggen siden starten har selvfølgelig lagt merke til en vakker hund ved min side. Frodo. Han har på en måte vært en del av bloggen, og vært med på uttallige bilder gjennom årene. I januar var han blitt veldig syk, og måtte få slippe smerter og lidelse. Så, det er derfor jeg har vært stille på bloggfronten lenge. Bloggen var liksom både min og hans, og da han ikke lenger var ved min side ble det vanskelig for meg å fortsette. Så, dette er et  minne-innlegg for min kjære Frodo. Dere vil nok dra kjensel på endel av bildene vil jeg tro.

Så fort jeg tok frem kameraet var han på plass. I håp om å få være modell.



Eller for å få snuse litt på ull og garn.





Han var en lojal venn.

Han likte også å være kameralus.
Jeg mistet min kreativitet da Frodo ble syk, men håper at jeg finner tilbake til både den og bloggegleden.

Store klemmer fra Ulla-Bella

9 kommentarer:

  1. Det var trist å høre, det er alltid leit å miste hunden sin.

    Håper kreativiteten din kommer tilbake, for du lager så mye fint :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Stort klem til dig. Kan godt forstå, at du mistede glæden og kreativiteten - det er svært at miste en ven. De kære små er jo som børn for os. Godt du tog ansvar for at han ikke skulle lide. Håber for dig, at livsglæden og kreativiteten så småt vender tilbage!

    SvarSlett
  3. Så tråkigt, men man vill ju inte att de ska ha ont eller lida. Du får tänka på alla de kul stunderna ni har haft, och så bra att du har så många foton av honom!

    SvarSlett
  4. Det var trist å høre! De firbeinte setter spor etter seg med sine fine personligheter.
    En stor klem sendes til deg!

    SvarSlett
  5. Først ble jeg glad da jeg så at du er tilbake på bloggen. Men så forstår jeg at du har hatt en vond og vanskelig tid. Håper du finner tilbake til gleden ved å blogge igjen!
    Stor klem fra Jorun ( tidl. brudeblogg)

    SvarSlett
  6. Vi husker Frodo med stor fryd. Håper du finner tilbake til kreativiteten. Hilsen Grethe og jentene

    SvarSlett
  7. Skønne skønne billeder af Frodo.
    Det gør mig ondt for dig, at du ikke har din bedste ven mere. Jeg frygter selv for den dag hvor jeg står i samme situation. Min Ludvig er nu 9 år og jeg nyder hver eneste time sammen med ham.
    Stort kram til dig fra mig (tidligere Momsestrik)

    SvarSlett
  8. For et fint innlegg om Frodo! Hyggelig at du er tilbake.
    Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så kjekt at du er tilbake. Trist å mista ein så god ven. Håper du finn tilbake kreativiteten. Sender deg gode tankar :)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)