Topp-ned-vest

Ja, jeg har fått litt dilla på vester. Denne er strikket fra toppen og ned med to tråder Woodlander fra James C. Brett.
Jeg la opp 60 masker på pinne nr. 7. Satte 4 markører, og la ut en maske både før og etter markørene. Vester strikket på denne måten er en fin måte å bruke opp garn man har til overs på. Det er bare å avslutte når garnet går mot slutten. Så blir det enten en lang - eller en kort vest.
Apen Ari egner seg dårlig som modell, så nå synes jeg det er på tide å få kjøpt seg en byste.


13 kommentarer:

  1. Kjempefin og en meget god ide!
    Ha det gott :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin, likte fargene i garnet. Nydelig :)

    SvarSlett
  3. Herlig. Den likte jeg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Super vest i fine fargar :)

    SvarSlett
  5. Deilig vest, enkel og fin :)

    SvarSlett
  6. Kjempe fin og så ganske grei ut å strikke.
    Ha en fin uke,
    klem fra Ann-Jorun

    SvarSlett
  7. Så flotte den var og nydelige farger. ;-)

    SvarSlett
  8. Fin vest :-) jeg har veldig sansen for å strikke ovenfra og ned ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  9. Enig, vester er fint, og denne ser deilig ut!

    SvarSlett
  10. Vesten ble kjempefin! Smart måte å strikke på :)

    SvarSlett
  11. Superstilig vest! Takk for inspirsjon ;o)

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)