Spennende heklebok

Nå har jeg fått en ny og innholdsrik heklebok i hus. Den heter Hæklede Grydelapper, og inneholder oppskrifter på 20 grytelapper i forskjellige teknikker. Boka finner du hos : www.ritohobby.no


Jeg har prøvd meg på en i bomullsgarnet:Scheepjes Cahlista, i fargene Linen og Kiwi. Fargene minner meg om vårblomstring, og jeg synes de passer så godt til hvitveis-bildet jeg akkurat tok.

 
Min grytelapp - eller gryteklut, som jeg selv velger å kalle det, ble riktig stor og god. Den passer både som kjeleunderlag, og som gryteklut. Siden den er så stor trenger jeg kun en.
Jeg fikk lyst til å lage flere av gryteklutene i boka, og det er jo så mange gode bomullsgarn å velge mellom - hmmm, hvilket skal man velge mon tro. Sender med en link så forstår du valgets kvaler: Bomullsgarn .

 



Våren er deilig!
Hilsen Ulla-Bella

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)