Deilige høsten!

Snart er det tid for kurs igjen, og jeg gleder meg like mye hver gang.
Denne gangen skal vi lære å fargelegge med Aquamarkers. Det er tusjer som kan blandes med vann for å få en akvarelleffekt. Vi skal fargelegge stemplede motiver, slik denne videoen fra YouTube viser.

De fine Promarker-tusjene får man kjøpt hos Panduro, og førstkommende helg - 28. til 30. september har de jubileumshelg med  25% rabatt på alle varer. Tilbudene gjelder i alle Pandurobutikkene og i nettbutikken.
 
Siden jeg har ryddet hobbyrommet spørs det om jeg ikke må fylle opp med noen koselige stempler også. Koselige vinter- og julemotiver passer jo bra nå. En ting har jeg allerede lært - og det er at man må bruke stempelpute med vannfast blekk når man skal fargelegge slik, for ellers vil jo motivet bli ødelangt.
Så, da må jeg jo ha nye stempelputer også da::) Slik er det å lære noe nytt.
Jeg håper at resultatet blir noen koselige og personlige julekort til familie og venner.



7 kommentarer:

  1. Det er gøy med kurs :O)
    Takk for tips om tilbud på Panduro i helgen!
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  2. Så spennende. Håper du deler noen bilder med oss av det du lærer ettervært.
    God kveld
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Alltid gøy med kurs! Kjekt å rydde plass for nye hobbysaker :)

    SvarSlett
  4. Kjempegøy med kurs. Morsomt å lære noe nytt. Kos deg.

    SvarSlett
  5. Kos deg masse på kurs. Hørtes spennende ut det der :-) Og når du har rydda hobbyrommet har du garantert plass til noe nytt ;-)

    SvarSlett
  6. Som vanlig finner du frem til nye og spennende kurs. Spent å se hva du får ut av det. :)

    SvarSlett
  7. Dette er moro! Jeg bruker akvarellfarger i stedet for disse tusjene jeg, og synes det fungerer veldig fint, spesielt til små detaljer :)
    Kos deg på kurs!

    SvarSlett

Ulla-Bella blir kjempeglad for dine hyggelige kommentarer:)